Els escumosos de molt llarga criança troben la seva millor expressió en el maridatge amb la cuina d’autor. Des de Gramona, i amb la complicitat de quatre grans xefs, us oferim un seguit de sopars especials per als vespres d’aquest estiu.
L’edició d’enguany del Festival Gastronòmic Corpinnat porta, al saló de la nostra cava histórica, cuina d’avantguarda i fusió per ser degustada en comunió amb els nostres vins. Cadascun dels professionals de la gastronomia s’expressarà a través d’ingredients i preparacions, de la mateixa manera que els nostres vins expressen el paisatge on han nascut a través de la copa.
Es tracta d’experiències d’aromes i sabors pensades per gaudir del territori. I per submergir-vos completament en la filosofia i la història dels nostres escumosos, podeu reservar una visita prèvia a les vinyes i el celler Gramona.
Per a nosaltres és un plaer acollir-vos a casa nostra, i encara més fer-ho en companyia de grans noms de la cuina catalana actual. Farem tot el que estigui en les nostres mans perquè el plaer sigui també vostre.
Les places per als sopars són limitades. Si us plau, feu la reserva a les pàgines web o telèfons de cada restaurant. A continuació, trobareu els contactes i informació addicional.

TALENT MEDITERRANI A LA CUINA
Joventut, amor pel producte, respecte per la tradició, passió per la feina… amb tots aquests ingredients, els xefs protagonistes del tercer Festival Gastronòmic Corpinnat ens porten a taula la millor cuina del moment.
Reserva directament a través del contacte de cada cuiner.
Tots els preus inclouen el maridatge de vins.
NAUNET
Xef
Oscar Prieto
19 de juny
Hora d’inici 19:30h
CAVA HISTÒRICA
80€
COMPLET
CAPACITAT 60 pax.
RESTAURANT
EL TERRAT
Xef
Moha Quach
26 juny
Hora d’inici 20:00h
CAVA HISTÒRICA
130€
COMPLET
CAPACITAT 50 pax.
RESTAURANT
DENVER
Xef
Llorenç Blasco
10 juliol
Hora d’inici 20:00h
CAVA HISTÒRICA
100€
COMPLET
CAPACITAT 50 pax.
RESTAURANT
FERRAN CERRO
Xef
Ferran Cerro
17 juliol
Hora d’inici 20:00h
CAVA HISTÒRICA
130€
COMPLET
CAPACITAT 50 pax.
ESPAI GASTRONÒMIC

CAVA HISTÒRICA
On descansen els nostres escumosos de llarga criança
Carrer Indústria 36, Sant Sadurní d’Anoia.
VISITES
És indispensable reservar la visita amb antelació

EL SECRET DE LES LLARGUES CRIANCES
A través d’aquesta visita podràs viatjar al passat a través de la nostra Cava Històrica, on descansen i envelleixen els nostres escumosos de llarga criança més prestigiosos.
Hora d’inici: 19:30 h*
Dia 19 de juny: 19:00h
Contacte
Tel: 93 891 01 13
Email: visita@gramona.com
És indispensable reservar la visita amb antelació
*Places limitades. Les visites es completaran per ordre de reserva.

DE LA VINYA AL CELLER
Coneix de prop aquesta casa centenària, que durant anys ha perseguit la màxima excel·lència en l’elaboració dels seus vins escumosos de manera respectuosa amb l’entorn. A través d’un passeig per les vinyes descobriràs el treball en biodinàmica que duem a terme, amb la granja com a eix principal. Després visitarem el Celler Batlle, un celler compromès amb la sostenibilitat i el medi ambient. Per finalitzar la visita, ens endinsarem a la Cava Històrica, on descansen els nostres escumosos de més llarga criança.
Hora d’inici: 18:30h*
Dia 19 de juny: 18:00h
Contacte
Tel: 93 891 01 13
Email: visita@gramona.com
És indispensable reservar la visita amb antelació
*Places limitades. Les visites es completaran per ordre de reserva.

SERVEI EXCLUSIU DE TRANSPORT
Deixa el cotxe a casa! Gràcies a Autolux tens l’opció de contractar un servei de cotxe i xofer que et porti a Gramona i et torni a casa quan finalitzi el sopar. Es tracta d’un servei amb condicions especials exclusiu per als assistents al sopar.
Demana més informació directament a través d’Autolux a: reservas@autolux.cat i 93 818 23 36.
FAQS
INFORMACIÓ GENERAL
A 200mts de la CAVA HISTÒRICA trobareu un aparcament gratuït.
Tens tres opcions:
- Si vens directament al sopar, l’hora límit d’arribada és a les 20.30h
- Si abans de sopar vols visitar la Cava Històrica (sense reserva prèvia), has d’arribar entre les 20h i les 20.30h
- Si abans de sopar vols fer la visita a la vinya, Celler Batlle i Cava Històrica (només amb reserva prèvia), l’hora d’arribada és a les 18h
ENTRADES
La reserva la gestiona cada restaurant. Fes click en el restaurant que triïs i posa’t en contacte directament amb ells a través de la informació de reserves.
Escriu-nos a visita@gramona.com o truca al 93 891 01 13.
Les activitats abans descrites estan subjectes a possibles canvis degut a la situació sanitària actual.
Una visita a Gramona i un sopar maridatge amb els plats d’un dels xefs que seleccionis i els nostres vins escumosos, dins de les nostres instal·lacions.