Oops...
Slider with alias puzlegavina-1 not found.

Com a elaboradors de vi escumós, coneixem la importància de les experiències que ens brinda una bona taula. Gràcies a elles podem viatjar, emocionar-nos, sentir… gaudir!

La situació actual ens ha portat a valorar, encara més si és possible, la bona cuina; seure en una taula, gaudir-ne i gaudir també de l’experiència que comporta. Per això aquest any hem volgut tornar a viure el Festival Gastronòmic Corpinnat, on en aquesta ocasió alguns dels millors cuiners del nostre país ens oferiran les seves millors propostes gastronòmiques.

Emmarcats dins els magnífics espais que ens envolten, la nostra cava històrica i les nostres vinyes, 10 restaurants han decidit unir les seves cuines per oferir-nos una experiència única, aportant cada un d’ells la seva essència i el seu toc personal. Els plats obtinguts d’aquestes amalgames gastronòmiques seran un fet irrepetible, estaran maridats amb els vins escumosos Gramona. Sens dubte, unes experiències sensorials úniques, on també, oferim visitar el celler i a la vinya a tots els assistents que reservin la seva plaça prèviament.

Obrim de nou, amb molt entusiasme i honor, les portes de casa nostra per acollir els nostres col·legues cuiners. Així mateix, us esperem per gaudir junts d’aquestes vetllades plenes de màgia i sabors.

** Les places per a cada un dels sopars seran limitades, realitzant la reserva directament a través de les pàgines web o telèfons dels propis restaurants. A continuació trobaràs tota la informació de contacte.

*** L’hora d’inici dels sopars serà a les 20.30h

UN REPTE CULINARI IRREPETIBLE

Cada un dels xefs que ens acompanyen són, per separat, grans estrelles de la cuina que, per primer cop, uneixen els seus coneixements i el seu art gastronòmic per  elaborar uns plats que difícilment es podran tornar a degustar.

Reserva directament a través del contacte de cada cuiner.
Tots els preus inclouen el maridatge de vins.

NIT DE TRAMUNTANA

Quim Caselles
Restaurant Casamar
Marc Cane
Restaurant Diferent
Tomas Brull
Restaurant Cala Taberna
Xavi Madrona
Restaurant Godart

20 de juny
Hora d’inici 20:30h

CAVA HISTÒRICA
145€

ARRELS DEL PENEDÈS

Pere Massana
Cal Pere del Maset
Julià Bernet
Restaurant Vilagut

27 juny
Hora d’inici 21:00h

CAVA HISTÒRICA
130€

FOC, BRASA I
ROCK&ROLL

Xavi Pellicer
Xavier Pellicer
Victor Quintanilla
Lluerna

4 juliol
Hora d’inici 20:15h

LA GRANJA
130€

SLOW & MUT

Harry Wedding
Cal Mut
Fran Beltri
Slow & Low

11 juliol
Hora d’inici 21:00h

CAVA HISTÒRICA
130€

DOS ESPAIS GASTRONÒMICS

CAVA HISTÒRICA

On descansen els nostres escumosos de llarga criança

Carrer Indústria 36
Sant Sadurní d’Anoia

GRANJA GRAMONA

Un espai únic entre vinyes i sota les estrelles

Clica aquí per veure’l a Google Maps

VISITES

Indispensable reservar la visita amb antelació

EL SECRET DE LES LLARGUES CRIANCES

A través d’aquesta visita podràs viatjar al passat a través de la nostra Cava Històrica, on descansen i envelleixen els nostres escumosos de llarga criança més prestigiosos.

Hora d’inici: 20:00 h

Contacte

Tel: 93 891 01 13

Email: visita@gramona.com

DE LA VINYA AL CELLER

Coneix de prop aquesta casa centenària, que durant anys ha perseguit la màxima excel·lència en l’elaboració dels seus vins escumosos de manera respectuosa amb l’entorn. A través d’un passeig per les vinyes descobriràs el treball en biodinàmica que duem a terme, amb la granja com a eix principal. Després visitarem el Celler Batlle, un celler compromès amb la sostenibilitat i el medi ambient. Per finalitzar la visita, ens endinsarem a la Cava Històrica, on descansen els nostres escumosos de més llarga criança.

Hora d’inici: 18:00h

Contacte

Tel: 93 891 01 13

Email: visita@gramona.com

*Places limitades. Les visites es completaran per ordre de reserva

SERVEI EXCLUSIU DE TRANSPORT

Deixa el cotxe a casa! Gràcies a Autolux tens l’opció de contractar un servei de cotxe i xofer que et porti a Gramona i et torni a casa quan finalitzi el sopar. Es tracta d’un servei amb condicions especials exclusiu per als assistents al sopar.

Demana més informació directament a través d’Autolux a: reservas@autolux.cat i 93 818 23 36.

FAQS

INFORMACIÓ GENERAL

CAVA HISTÒRICA

Carrer Indústria 36
Sant Sadurní d’Anoia

GRANJA DE GRAMONA

Enllaç a Google Maps

A 200mts de la CAVA HISTÒRICA trobareu un aparcament gratuït.

Veure a Google Maps

Tens tres opcions:

  • Si vens directament al sopar, l’hora límit d’arribada és a les 20.30h
  • Si abans de sopar vols visitar la Cava Històrica (sense reserva prèvia), has d’arribar entre les 20h i les 20.30h
  • Si abans de sopar vols fer la visita a la vinya, Celler Batlle i Cava Històrica (només amb reserva prèvia), l’hora d’arribada és a les 18h

La nostra informació de contacte:

Tel: 93 891 01 13

Email: visita@gramona.com

MESURES COVID

Ús obligatori de màscara fins a ocupar la plaça assignada

Disposarem de gel hidroalcohòlic en els espais per a la desinfecció de mans.

Els nostres espais estaran ocupats al 50% per tal de mantenir la distància de seguretat mínima recomanada per les autoritats sanitàries.

Comptem amb aquest distintiu, concedit per l’Organització Mundial de la Salut (OMS), que reconeix l’aplicació total i estricta de les mesures d’higiene i desinfecció establertes en els protocols sanitaris contra la Covid-19, per així garantir la seguretat dels nostres clients i treballadors.

ENTRADES

La reserva la gestiona cada restaurant. Fes click en el restaurant que triïs i posa’t en contacte directament amb ells a través de la informació de reserves.

Les activitats abans descrites estan subjectes a possibles canvis degut a la situació sanitària actual.

Una visita a Gramona i un sopar maridatge amb els plats d’un dels xefs que seleccionis i els nostres vins escumosos, dins de les nostres instal·lacions.